Reserveringsbeleid
Hoewel wij ons uiterste best doen om aan de vervoerswensen van onze relaties te voldoen, zijn alle reserveringen onder voorbehoud. In geval van optische en/of technische schade doen wij vanzelfsprekend onze uiterste best om u van vervangend vervoer te voorzien. Wij zijn echter niet verplicht om een ander voertuig beschikbaar te stellen. MBautoverhuur zal in dit geval de reservering annuleren en uw eventuele aanbetaling retourneren. Voor gevolgschade in enige vorm, zoals bijvoorbeeld een hogere huurprijs bij een andere verhuurder, aanvaarden wij geen aansprakelijkheid. Wij behouden ons het recht voor om een aanvraag te weigeren zonder opgave van reden.
Uw reservering is pas definitief wanneer u van ons een bevestigingsmail van uw reservering hebt ontvangen.
Andere veelgestelde vragen
- Koeriersdienst uitsluiting
- Restitutie huursom
- Track en Trace
- Huisdieren / dierentransporten
- Verkeersovertredingen
- Bagagebox/skibox
- Brandstof
- Lekke banden
- Ruitschade
- Betaling waarborgsom en huursom
- Eigen risico bij schade
- Waarborgsom
- Annuleren
- Aanbetaling
- Is het eigen risico afkoopbaar?
- Wanneer betaalt u een toeslag?
- Wat moet ik doen als ik pech heb met de huurauto?
- Hoe verwerkt MBautoverhuur bekeuringen?
- Zijn de auto's voorzien van winterbanden?
- Mag ik met de auto naar het buitenland?
- Is ieder rijbewijs toegestaan?
- Kan ik de auto na sluitingstijd inleveren?
- Kan ik de huurauto de avond voor het ingaan van de huurperiode afhalen?
- Wat moet ik doen als ik geen bevestiging ontvang van een reserveringsverzoek?
- Verkeerde brandstof getankt
- Voertuig vies inleveren
- Vanaf welke leeftijd kan ik een auto huren?
- Prijs berekenen
- Reserveren
- Bestuurder
- Buitenland
- Vignetten
- Huurperiode, ophalen en terugbrengen
- Pechhulp